Postup při reklamaci a vrácení zboží

1. Odstoupení od smlouvy ve 14-ti denní lhůtě

Zákazník má právo vrátit zakoupené zboží bez udání důvodů do 14-ti dní od zakoupení. Zboží musí být v originálním obalu a nepoškozené. Je potřeba nám o této skutečnosti dát vědět přes formulář na webových stránkách www.sledovanitv.cz v sekci Obchod u detailu zakoupeného zboží.

Vratku může podat jednou z následujících možností:

Kupující je povinnen při vrácení zboží úvést a dodat:

Vrácením zakoupeného zboží zaniká uživateli nárok na TV balíček, který si za zvýhodněnou/akční cenu zakoupil k set-top boxu. Cena za TV balíček mu bude refundována v poměrné části spolu s vrácenou částkou za zboží.

Při vrácení zboží hradí náklady na poštovné kupující.

2. Reklamace zboží

Kupující vždy musí řádně vyplnit reklamační formulář, který je dostupný v internetovém obchodě http://shop.sledovanitv.cz v sekci Moje reklamace. Nebude-li vyplněn reklamační formulář, není možné reklamaci vyřídit. Reklamaci může kupující podat doručením na výše zmíněnou adresu.

Postup při podání reklamace

  1. Vyplňte reklamační formulář - co nejpodrobněji popište závadu.
  2. Při vyplňování formuláře nezapomeňte uvést sériové číslo set-top-boxu a číslo faktury, bez něj není možné reklamaci vyřídit.
  3. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ vytvoříte reklamační protokol, obratem poté Vám bude doručeno písemné potvrzení na email uvedený při registraci.
  4. Pokud jste ještě neposlal/neposlala reklamovaný výrobek, učiňte tak pokud možno co nejrychleji. Reklamované zboží zašlete s veškerým příslušenstvím (ovladač, napájecí adaptér, HDMI kabel, RJ-45 kabel - ethernet).
  5. Vaše reklamace bude vyřízena v nejbližším možném termínu. O průběhu reklamace budete informován/informována na email uvedený při registraci.
  6. Další podrobnosti reklamace stanoví reklamační řád.